Jom Bisnes di Lazada

Jom Bisnes di Shopee

Jom Ketahui Rahsia 1688

Bisnes dari rumah yang menguntungkan

Bisnes dari rumah yang menguntungkan

​Bisnes dari rumah yang menguntungkanBanyak perniagaan dari rumah yang menguntungkan untuk anda yang boleh di lakukan. Tidak perlu ofis, tidak perlu pening mengikut kehendak majikan.Dunia sekarang sangat berbeza dari dulu. Jika dahulu kalau tidak keluar bekerja alamatnya dapur tak berasap, satu keluarga kebulur tak makan. Namun hari ini dah berbeza kerana duduk di rumah tak …

Read More Read More

Pengalaman kerja hantar tong gas

Pengalaman kerja hantar tong gas

2-3 hari lepas ternampak motor delivery tong gas. Teringat kembali nostalgia zaman belajar di UiTM Shah Alam 15 tahun yang lepas. Masa tu sama jugak macam-macam pelajar lain, kesempitan duit terutama bulan-bulan akhir setiap semester. Macam-macam kerjalah dibuat masa cuti semester untuk cari duit. Duit untuk bayar yuran next semester. Aku bukan jenis duduk di …

Read More Read More

Anak perempuan seorang

Anak perempuan seorang

Alhamdulillah Allah taala kurniakan 6 orang anak. Dari 6 tu sorang je anak perempuan. Disebabkan dia sorang maka dialah yang paling aku manjakan walaupun bawah dia ada 2 orang adik lagi. Bila hanya dia sorang aje perempuan dan dikelilingi adik beradik lelaki maka sikap dan perbuatannya banyak menyerupai abang-abangnya. Bergusti, melompat, berlawan, main bola walaupun …

Read More Read More

PC gaming baru olaoli

PC gaming baru olaoli

Gaming sekarang ni berada di zaman yang kemuncaknya pada aku. Kemungkin akan terus memuncak atau tidak, tak dapat dipastikan. Namun ramai orang bermain game terutama lelaki tetapi tidak bermakna orang perempuan langsung tak main game. Atuk-atuk pun ada lagi yang layan cucu-cucu main game. Betui tak tipu sebab aku pernah tengok. Salah ke main game? …

Read More Read More

>
Ada masalah mari kita sembang