Berhari%20raya%20di%20perantauanBerhari raya di perantauan

Berhari raya di perantauan

Tinggal hanya beberapa hari je lagi semua umat islam akan menyambut hari raya Aidilfitri dan berakhirnya ...

Amalkan%20Berocca%20di%20bulan%20RamadhanAmalkan Berocca di bulan Ramadhan

Amalkan Berocca di bulan Ramadhan

Dekat 4 bulan tak buat apa-apa post. Baru hari ni bukak balik tengok komen2 yang masuk. ...

Lagu Sambutlah Kasih – Lovehunters

Umur aku tahun ni dah 36 tahun. Dah tua dah. Walaupun dah tua ni aku masih ...

Traveloka%20Fly%20&%20Win%20CNY%20ContestTraveloka Fly & Win CNY Contest

Traveloka Fly & Win CNY Contest

Siapa yang nak melancong dengan penerbangan dan penginapan percuma? Ini peluang anda kerana sempena Tahun Baru ...

Tahun%202017%20dan%202018Tahun 2017 dan 2018

Tahun 2017 dan 2018

Post pertama olaoli.com di tahun 2018. Masuk tahun baru maka umur pun semakin bertambah. Tanggungjawab semakin ...

Gambar%20sunset%20di%20pantaiGambar sunset di pantai

Gambar sunset di pantai

Hujung-hujung minggu adalah masa lapang di mana jika ada ruang aku akan melayan hobi-hobi. Macam yang ...

>
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial