Prosedur pembedahan sebaceous cyst

Pembedahan membuang sebaceous cyst Ok kali ni aku nak kongsikan pulak pengalaman pembedahan membuang sebaceous cyst kat belakang badan. Sebelum ni, entri terakhir aku adalah berkaitan sebaceous cyst yang sakit. Lepas lebih seminggu aku menahan sakit, akhirnya pembedahan dijalankan untuk membuang terus cyst tersebut. Korang boleh baca post tu di sini.   Prosedur pembedahan sebaceous cyst   Prosedur pembedahan buang cyst ni adalah prosedur yang ringkas je. Tak perlu lah masuk wad atau bermalam di hospital. Pembedahan ni pun tak

Continue Reading
>
× How can I help you?
Ada masalah mari kita sembang
© 2016 - 2019 OlaOli.Com design by OlaOlico. All Rights Reserved.