Hobi kumpul Diecast dan pasang mokit

hobi kumpul diecast dan mokit

Hobi kumpul diecast dan pasang mokit Kali ni aku nak kongsikan minat atau hobi aku pulak. Semua orang ada hobi masing-masing. Walaupun dah tua sekalipun selagi badan rasa sihat kita mesti ada hobi untuk dilakukan waktu lapang. Hobi aku ni lain sikit dan setengah orang kata “apelah faedahnye”. Hobi aku adalah kumpul Diecast dan pasang mokit. Diecast dan mokit yang aku minat adalah dari jenis pesawat pejuang. Kalau model kereta motorcycle tu aku tak lah berminat. Jiwaku suka tengok jet

Continue Reading
>
× How can I help you?
Ada masalah mari kita sembang
© 2016 - 2019 OlaOli.Com design by OlaOlico. All Rights Reserved.