Bulan Ramadhan menjelang tiba

bulan ramadhan

Bulan Ramadhan menjelang tiba Tinggal 3 hari je lagi kita nak berpuasa di bulan Ramadhan. Anak-anak pun tak sabar nak berpuasa almaklumlah puasa tahun ni 2 minggu kena cuti sekolah. Ada chance lah mereka nak puasa sebab kurang letih. Sebab 1 hari bersamaan dengan RM5..Kalau puasa10 hari dah dapat RM 50. Kaedah ayah nak galak anak berpuasa. 2-3 hari lepas aku dah ternampak dah iklan hari raya kat tv. Cuma lupa tv3 atau astro. Ramadhan belum lagi bermakna Syawal lagilah

Continue Reading
>
× How can I help you?
Ada masalah mari kita sembang
© 2016 - 2019 OlaOli.Com design by OlaOlico. All Rights Reserved.